Copiii de azi, adultii de mâine vor fi descoperiți de un mentor care îi va ajuta să devină cei mai buni.

Trăim într-o societate în care părinții preferă să își îmbrace odraslele în cele mai scumpe și mai frumoase articole de vestimentație în loc să le citească o poveste, în loc să călătorească cu ei și să îi învețe tot ce cunosc ei înșiși. Din comoditate nu îi scot în lume, nu îi duc în excursii ca nu cumva să își iasă din zona de confort. Acei copii în viitor vor avea multe limite. Nu e ușor să călătorești cu prichindeii, să îi duci peste tot. Însă ei se acomodează la tot, se dau după părinți. Copiii pot fi învățați să socializeze cu alți copii prin tine, prin felul în care tu socializezi cu alți copii, cu alți părinți. Un caracter mai puțin plăcut va fi descoperit și sub îmbrăcămintea scumpă.

Copiii adoră joaca, nu cafeaua pe care noi o servim, obligându-i să stea pe un scaun infect în baruri sau ce o fi. Joaca cu noi, cu alți copii, singurei cu jucăriile lor, reprezintă pentru un copil totul. Copiii adoră parcurile de joacă, plimbările prin zone cunoscute sau mai puțin cunoscute. Ei sunt fascinați de lumea înconjurătoare plină de mister. Toate acestea se întreprind de la naștere nu motivând că este timp, nu, chiar acum este timpul și momentul potrivit.

Copiii iubesc momentele în care sunt pe un piedestal. Un copil nu își observă ghetele scumpe sau geaca formidabilă, dar observă faptul că e cu tine la munte, într-un decor de basm sub o mantie de zăpadă, dar ție ca părinte îți face plăcere maximă că I le poți oferi, nu? Da, şi mie. Însă eu pe lângă geaca multimilionară îl scot din zona de confort și l-am învățat să facă și brioșe, curățenie, l-am învățat să înoate și să aibă prieteni. Iubesc să îi văd cum se joacă cu cărțile, cum îmi citește seara povești, cum îmi relatează despre zonele montane din țară, cum îmi arată culorile și multe altele. Iubesc joaca plină de năzbâtii, joaca prin curtea plină de zăpadă. E de-a dreptul fascinant când știi să ii oferi unui copil totul.

Sunt atât de mândră de ai mei copii încât îmi vine să le cumpăr ghetele alea ridicol de scumpe 😅